Klacht: kaartjes Kensington

op 28 november 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaartjes gekocht voor het concert van Kensington in november 2017. Nu heb ik daar veel te veel voor betaald, maar daar zou ik mee kunnen leven als ik zeker weet dat ik binnenkom en niet een hele reis ga maken en niet binnen mag. Dus mijn voornaamste vraag is: kom ik volgend jaar binnen bij het concert?

Als ik zeker weet dat ik binnenkom bij het concert van Kensington!!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 28 november 2016 om 15:44 geantwoord

Zoals u weet is Onlineticketshop een wederverkoper van tickets voor verschillende evenementen. Dit betekent dat wij tickets aanbieden die wij hebben ingekocht bij onze leveranciers. De tickets die u ontvangen heeft zijn doorverkocht. De naam die u op de kaart ziet staan, is de naam van de eerste koper. De kaarten zijn niet naamgebonden en legitimatie is dan ook niet noodzakelijk. We controleren altijd me onze apparatuur of er geen dubbele barcodes in omloop zijn.

De gegevens dienen op het ticket te blijven staan, omdat deze anders niet meer origineel is. De barcode die op de kaart staat is alles bepalend en leidend. Deze is dan ook uniek en wij controleren of er geen dubbele in omloop zijn. De barcode op de kaart verleent u toegang.

Heeft op 28 november 2016 om 19:31 geantwoord

Dus ik kom zeker binnen zonder problemen? Graag wil ik dit bevestigd krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door deKeizerC