Klacht: Kaartjes 2 dagen walibi fright nights + overnachting 8 personen.

op 28 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Zaterdag avond 23 sept kaartjes gewonnen voor 2 dagen walibi fright nights + overnachting voor 8 personen ik had de kaartjes gewonnen voor 227 euro, maandag 25 sept meteen betaald ik kreeg het kaartje binnen en wilde gaan reserveren toen zag ik dus dat er geen enkele plekken meer vrij waren, dus gebeld, hier werd tegen mij gezegd dat ze het ook raar vond en dat ze het even verder ging uitzoeken en ging kijken of ze wat zou kunnen doen, ze zou mij mailen. 3 dagen later nog niks gehoord dus weer gebeld, hier werd gezegd er zijn geen plekken meer waren, toen heb ik gevraagd om geld terug maar dat kon niet. Ze kon ons alleen een ruilveiling aanbieden.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn 227 euro terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 september 2017 om 16:17 geantwoord

Beste Chrissy,

Wij vinden het ontzettend vervelend voor je dat er geen plek is op de door jou gewenste datum. Voordat je de veiling won, was er al een mogelijkheid om de beschikbaarheid in te zien. Op dat moment was de voorkeursdatum van 21 oktober ook al niet meer beschikbaar. Helaas is het voor ons niet mogelijk om een datum die al is uitverkocht beschikbaar te stellen.

Ik zie dat we jou inmiddels ook al hebben ge-mailt met een tegemoetkoming. Zou jij op dit mailtje willen reageren?

Mila-VV

Heeft op 28 september 2017 om 16:29 geantwoord

Maar er is geen 1 datum meer beschikbaar en dat was die maandag ook al niet, niet alleen de 21ste.

Alle klachten die gemeld zijn door Chrissy98