Klacht: Kaartje ns gekocht bij Kruidvat werkt niet

op 25 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zondag stonden wij op het station in Eindhoven. Met twee kaartjes van Kruidvat. Een kaartje werkte wel bij de pilaar en eentje niet. Heel vervelend dus als je een reisje met z’n tweeen naar Rotterdam wil maken. Maar het ergste vind ik nog dat dit voor ons de tweede keer is. Ik heb in totaal 8 kaartjes gekocht bij Kruidvat. Dit is dus de tweede keer dat er een kaartje niet werkt. Nadat ik een klacht heb ingediend bij Kruidvat was er geen oplossing

Gewenste Oplossing:

Tenminste een kaartje vergoeden.
Ik vind het vooral vervelend dat er geen oplossing
wordt gegeven door Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 januari 2014 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant, onder bepaalde voorwaarden, aangeboden het treinkaartje te vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirlam