Klacht: kaarten voor Halloween movie park

op 08 oktober 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Wij hebben kaarten besteld/gekocht via actievandedag.nl. zij adverteerde met deze kaarten ivm Halloween in Movie park Duitsland. Dus wij hebben deze ook besteld omdat wij naar het Halloween feest wilden gaan in Movie park. Wat blijkt later nadat de kaarten betaald waren, dat de kaarten niet geldig zijn op de dag dat wij wilden gaan, namelijk 21 oktober 2017. In de advertentie van Actievandedag.nl, moest je namelijk op hun site door klikken en daar stond dan verborgen dat de kaarten niet geldig zijn op 21 oktober 2017. Wij hebben contact met actievandedag.nl op genomen en ons verhaal gedaan.( een dag na de aankoop) de medewerker van de klantenservice van actievandedag.nl wilde en kon niets meer doen en wilde de kaarten niet annuleren of met een andere oplossing komen. Dus nu hebben wij ons geld letterlijk weggegooid.

Wij zijn pas tevreden als actievandedag.nl de kaarten retour neemt en dat wij ons geld terug krijgen om de juiste kaarten te kopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:17 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Bouis,

Wat vervelend om te lezen dat u op het moment van aankoop niet op de hoogte was van het feit dat de kaartjes niet op alle dagen geldig zijn. Echter heeft het volgende wel direct op de actiepagina gestaan, nog voordat u in het boekingsscherm komt:

Een dagje vol film, adrenaline, actie(helden) en enge monsters

Vlak over de Duitse grens, op 1,5 uur vanaf Utrecht!
Sta oog in oog met tv-helden als SpongeBob of Ninja Turtles
In november en oktober het Halloween Horror Feest met enge monsters
Bekijk de tabs 'Meer informatie' en 'Voorwaarden' voor meer informatie over deze deal.

Inclusief

Ticket voor Movie Park Germany
Let op: het Halloween Horror Feest is in de maanden oktober en november. Op deze website van Movie Park Germany vind je de Halloween dagen.
1 dag geldig naar keuze van 26 september t/m 5 november 2017 tijdens actuele openingsdagen- en tijden. Niet geldig op 21, 28 en 31 oktober, en 4 november.
Exclusief

Ticket voor de horror-attractie The Walking Dead Breakout: € 5,-. De kosten betaal je ter plaatse.

Onze medewerker heeft u dus helaas niet tegemoet kunnen komen, omdat u bij aankoop akkoord bent gegaan met de voorwaarden zoals deze op de webpagina staan aangegeven. Daarbij was van te voren bekend wat de geldige data voor de tickets zijn en om die reden kunnen de kaarten niet geannuleerd worden. E-tickets blijven namelijk geldig en kunnen ook nog steeds gebruikt worden.

De tickets blijven dus geldig en kunnen niet worden geannuleerd.

Karin

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:33 geantwoord

Als consument heb ik het recht om een product te routineren. Dit recht wordt op deze manier van mij afgenomen. Daarnaast wil de actievandedag.nl geen ene vorm van medewerking verlenen om tot een compromie te komen. Ik ben niet tevreden met het product. Dit is geen oplossing, dit is onder 1 hoedje spelen met actievandedag.nl. De ticket zijn inderdaad nog geldig, dus kan actievandedag.nl de tickets weer in de verkoop zetten en mijn geld terug geven.

Alle klachten die gemeld zijn door wernerbouis