Klacht: kaarten niet gestuurt

op 10 oktober 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

ik heb een prijs gewonnen bij vrienden loterij.dagje weg naar keuze.
ik heb gekozen voor dieren park emmen voor vier personen .ze stuurde een bevestiging dat het goed was,ze zouden de kaarten binnen tien werk dagen opsturen ik heb drie weken gewacht en niets ontvangen. ik belde waar die kaarten bleven,ze zei dat ze verstuurt waren ,maar ik heb niets
ontvangen ze zegt dan zal het bij het post bedrijf niet goed gegaan zijn.
ze kon niets meer voor mijn doen .ik kon iets anders uit zoeken maar dat wil ik niet .ik had die kaarten besteld voor het park ik had ze ge wonnen. we zouden in herft. vacantie met klein kinderen naar het park gaan . kinderen zijn ter leur gestelt en ik ook.volgens mij zijn ze vergeten de kaarten op te sturen,en dan het post bedrijf de schuld te geven ze kunnen mij het het geld op sturen .koop ik zelf de kaarten. er zijn veel klachten bij vrienden loterij. veel prijzen worden niet op gestuurt.

ik ben tevreden als ik nog de kaarten op ge stuurt krijg ik heb er recht op
als je al die klachten leest dat mensen van weken terug nog twee repen
chocolade op ge stuurt moeten krijgen en andere prijzen,dan leg het niet aan de post bedrijf .ze willen veel klanten binnen halen maar uit keren hoo maar. nog maal ik heb die prijs ge wonnen en ook betaalt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hoonaard