Klacht: Kaarten automaat

op 19 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De kaarten automaat in tegelen werkt niet als ik wil betalen. De auto maat heeft in het engels aan dat ik mijn kaart er langzaam uit moet trekken om te betalen. Dit is me nu al 2x gebeurd waardoor ik de trein niet kon halen. En of mijn ov kaart niet kon opwaarderen. Ik heb het met mijn vaders pas geprobeerd en die werkt wel. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar ik vind het heel erg vervelend! Ik heb een nieuw betaalpas aangevraagd en ik hoop dat het nu wel werkt!

Mvg, Ariadna Kleinbielen

Als de treinen netjes optijd komen, en het zou fijn zijn als er een alternatief is als jullie staken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juni 2018 om 06:48 geantwoord

Beste Ariadna,

Ik begrijp uit je klacht dat de kaartautomaat erg traag is met het teruggeven van je betaalpas. Dat is natuurlijk erg vervelend, helemaal als je nog een trein moet halen. Zal het melden in de regio. Ik hoop dat een nieuwe betaalpas de oplossing voor dit vervelende probleem. Onze excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.

met vriendelijke groet,

Jimmy