Klacht: Kaarten andre riue

op 19 december 2012 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb voor de 80ste verjaardag van mijn vader kaarten gekocht voor andre Rieu en daar een bedrag van 253 euro voor betaald best duur maar ja een mooie plaats moet je betalen……nu krijg ik de kaarten binnen en wat zie ik 95 euro per kaart…dat je reserverings kosten moet betalen dat snap ik maar ik voel mij nu echt zwaar bedonderd door deze maatschappij,……..het is toch niet mogelijk dat dit kan gebeuren,met boeken waren deze kaarten 120 euro.
Nooit koop meer meer iets bij deze oplichters en als je probeert te bellen,ja hoor geen gehoor!!!!!!

Het teveel betaalde bedrag retour op mijn bank,kunnen mijn ouders ook nog eens uit eten voor dit bedrag.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rang1tickets

Heeft op 20 december 2012 om 12:07 geantwoord

Beste Rodrian,

Vervelend om te horen dat u onze klantenservice niet heeft kunnen bereiken. Door grote drukte zijn wij niet altijd even goed bereikbaar geweest. Onze excuses hiervoor. Wij doen ons best om onze bereikbaarheid te verbeteren.

Rang1tickets is een bedrijf dat tickets inkoopt bij onze leveranciers en bij particulieren. Deze worden vervolgens weer doorverkocht aan de klanten van Rang1Tickets. Op onze website staat op elke pagina dat wij tickets doorverkopen. Ook vermeld Rang1tickets de kostprijs van de tickets bij het aanbieden van de tickets. Wij proberen dit duidelijk te communiceren naar onze klanten. Wij vinden het vervelend dat u dit gemist heeft. Wij raden u aan om een volgende keer via de website van de artiest zelf tickets te bestellen. U moet dan wel zelf in de gaten houden wanneer de voorverkoop begint. Populaire evenementen en shows zijn vaak binnen enkele minuten uitverkocht. Mocht u bij de originele verkoop dan toch achter het net vissen dan kunt u bij een wederverkopen als Rang1tickets alsnog kaarten bestellen.

Indien u nog vragen heeft over uw bestelling kunt u ons telefonisch bereiken via 030 7370273 (Bereikbaar op werkdagen van 10.30 uur - 16:30 uur). Ook kunt u gebruikmaken van onze livechat welke zich rechts bovenaan op onze website of een mail sturen aan klantenservice@rang1tickets.nl

Jasper
Webcare Rang1tickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rodrian