Klacht: kaart gekocht terwijl wij een OV voordeelkaart hebben

op 18 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 15-06-2016 twee retour kaartjes gekocht naar Utrecht vanuit Meppel.Door het gehaast zijn hebben wij geen gebruikgemaakt van de kortingsmogelijkheid..Wij hebben dus 2x € 37,60 betaald. wij hebben kontact gehad met het ov kantoor op het station van Utrecht en de medewerker gaf dat de restitutie geen probleem zou zijn.Ik heb vrijdag kontact gehad met de NS klantenservice;er was een storing en mij werd verteld later te bellen maar dat restitutie geen probleem zou zijn.Heden gebeld en het blijkt dat ik geen restitutie kan krijgen. Ik vind dit vreemd vanwege eerst wel en nu niet.Gaarne reactie .

Gewenste Oplossing:

als ik restitutie krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evert Baumagrten