Klacht: kaarsje in glas knapt

op 19 augustus 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Alkmaar een lange tijd bezig geweest om een klacht aan te geven,per mail,in de zaak gesproken met medewerker, foto verzonden,bewijs van aankoop verzonden, conclusie: ik had gebruiksaanwijzing moeten volgen!!!! als je op een blad in de badkamer een gezellig kaarsje aansteekt als je een nieuw kasje laar zien is dit kennelijk niet voldoende. Een antwoord om er snel van af te zijn. geen visite kaartje!

Gewenste Oplossing:

Welgemeend excuus en een kleine vergoeding van verg een cadaubon was meer een visite kaartje geweest!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slapluche