Klacht: KAALPLUKKEN van mensen

op 11 maart 2020 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

ik word nu weer kaalgeplukt door syncasso en het allerbeste is dat ik niet eens weet voor wat omdat ik geen dossier heb kan ik dus ook niet online kijken om wat het gaat vind dit erg onbeschoft om zonder een dossier mensen kaal te plukken zij denken zeker dat de andere rekeningen niet betaald hoeft te worden wat onmogelijk is als je ziet wat er overblijft dan mag je volgens deze vereniging wel op een houtje bijten en je benzine tank vol pissen om op je werk te komen

over een kaalpluk methode die voor beide partijen goed is

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

6 maanden geleden - Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlklachten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Googem