Klacht: k524 en haperend beeld

op 28 mei 2021 over Online in de categorie Alles-in-1

4 weken geleden begonnen
eerst zelf dingen gedaan
13 mei via facebook contact
het bekende verhaal lan veranderen modem resetten enz
(zelf al gedaan daarvoor zei ik )
in ieder geval volgende dag wederom via facebook
nu zou er een ticket worden aangemaakt
we zouden sms krijgen
had uit eerdere ervaring hierin geen vertrouwen maar net zoals toen weer klacht via internet

als beeld weer goed word ,, terugkijken kan ,en opnames zien kan, en geen k524, kortom dat ik krijg waar ik voor betaal

Reactie van de melder van de klacht lowie1960

1 maand geleden - Beste lowie1960, vandaag email gehad van klacht.n; Je hebt onlangs een klacht gemeld over Online. Helaas neemt Online jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. kortom slecht bedrijf nu via telefoon contact zelf opgenomen en het schijnt dat de medewerker van facebook de foutmelding had doorgegeven echter bij online was het niet doorgezet kreeg wel een excuus , echter had liever gehad dat men het zelf ontdekt had via deze klacht Kortom een tip voor een ieder ga niet in op een aanbieding van online in ieder geval wie weet lost men het nu op zou binnen 3 dagen de sms krijgen in ieder geval eind december andere provider zoeken

Reactie van de melder van de klacht lowie1960

1 maand geleden - vandaag wederom contact opgenomen via vaste lijn van online had nog steeds niets gehoord de 3 dagen waren al een week geworden was nog steeds niks meegedaan nu ging de medewerker op klantenservice direct contact opnemen met td die heeft van afstand de modem opnieuw opgestart daardoor viel verbinding weg met klantenservice of het heeft geholpen weet ik niet anders na weer week contact opnemen vervelen doe je je niet met online ergeren wel , de mensen op klantenservice zijn vriendelijk echter tip is nog steeds neem andere provider

Reactie van de melder van de klacht lowie1960

1 maand geleden - deze maandag monteur langsgeweest over de modem zei hij dat is een nieuwe die vervang ik niet ooit nieuwe tv gekocht die na drie dagen niks deed volgens hem moest het intern wezen tip was bij storing elke keer kabel eraf halen nu vandaag alles eraf en alleen de tv ontvanger erop en rara nog steeds ellende telefonisch contact gehad nu moest ook nog de wifi uit van de modem en dan weer zien contact gehad over beëindigen contract dat kon echter wel betalen tot het einde vandaag aangetekende brief versturen en ze dan termijn geven voor reperatie Mijn advies is bij klachten online dat zeker te doen gezien zodat je er sneller afkomt

Reactie van de melder van de klacht lowie1960

1 maand geleden - zo deze avond alle kabels van de modem eraf, wifi uit van de modem en tja wat gebeurt er k 524 andere kabel er nog in en tja wat gebeurt er k 524 voor de zekerheid de tweede tv ontvanger geprobeerd erop en tja wat gebeurt er k 524 pfffffffff betalen tot einde contract dan maar en nu afzeggen weet dat het idioot is , en nu via klachtenkompas weer gemeld wie weet helpt het om eraf te komen met een eerlijke afkoopsom online Nooit aan beginnen

Alle klachten die gemeld zijn door lowie1960