Klachten over Jysk

JYSK is een internationale retailketen die "alles voor de woning" verkoopt en eigendom is van oprichter Lars Larsen, die in heel Denemarken bekend... Lees meer >

71% van alle klachten opgelost. Nog 36 klachten nodig voor een plaats in de categorie Interieurbedrijven

71%
14 klachten gemeld
0 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
10 klachten opgelost
1.0 /10
7 stemmen
7

Jysk Complimenten

Service??

Klacht van ikke2208 op 12 juli 2013 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Voor een aantal weken terug heb ik de flero tuintafel besteld.Het zou een week duren voordat deze binnen was,maar toen ik een tweetal dagen eerder belde om door te geven dat ik de tafel kwam ophalen en dat hij niet... Lees meer

Santa fe

Klacht van Danielletwigt op 30 maart 2013 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben een kast gekocht de santa fe Wij missen schroeven en de onder pootjes En er staat een grote fout in de beschrijving Stap 5 daar moet je de bovenplank op zetten En bij stap 6 de achter kantjes De achterkanten... Lees meer

Geachte hr.mevr.

Klacht van wisseborn op 12 maart 2013 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Op 17-10-2012 hebben wij een dekbed gekocht Kromborg Dreamer 240x220 €190,-.met 5 jaar garantie. Direct vanaf dag één regelmatig veren uit het dekbed. Iedere week uitkloppen in de tuin, maar het werd niet minder. Dus eindelijk naar Jysk Zutphen terug met... Lees meer

rugpijn

Klacht van dammarpronk op 13 februari 2013 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

heb 4 maanden geleden een topper gekocht bij jysk traagschuim matras sinds dien last van me rug ben zelfs door me rug gegaan.erg slecht matras niet kopen dus hij trekt ook steeds samen nu 170 bij 190 meerdere klachten daarover gelezen.... Lees meer

boxspring

Klacht van Dcnhutten op 25 januari 2013 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

op 19 december 2012 heb ik een compleet boxspring besteld via internet en gelijk betaald. (381 euro) op 28 december zou het bezorgd worden, zou een mailtje of telefoontje krijgen een dag van te voren. 28 december heb ik maar eens... Lees meer

eethoekje atur

Klacht van Bertus 144 op 23 januari 2013 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

voor een paar weken heb ik met het hoofdkantoor gebeld over dat eethoekje atur die was toen in het aanbieding voor 45 euro en hij zou over 2 weken weer die aanbiedings prijs hebben hij staat er nog steeds op... Lees meer

Niet stevig

Klacht van Caran op 03 januari 2013 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben onlangs twee garderobbe kasten gekocht. Qua prijs aantrekkelijk maar qua materiaal onbeverdigend. De platen waaruit de kast moet worden opgebouwd is zo dun dat het bijna onmogelijk is om de twee achterplaten, die de kast z,n stevigheid moeten... Lees meer

Super service!!!

Klacht van francisca 57 op 01 december 2012 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Mijn ervaring met Jysk is juist super goed. Ik had online een matras besteld met een levertijd van 4 tot 7 werkdagen. Ik kreeg een track en trace nummer van post nl, die dat nummer niet herkende. Na 10 dagen... Lees meer