Klacht: Onterechte vordering incasso bureau.

op 02 juni 2013 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Afgelopen jaar December 2012 heb ik beroep gedaan op JuroFoon en een digitaal formulier in gevuld met mijn gegevens maar nooit een officieel akkoord gegeven door middel van mijn handtekening maar wel was er 49,50 euro per incasso van mijn rekening geint door juroFoon en wat ik later heb terug laten boeken op mijn rekening omdat ik niet tevreden was over de dienst van juroFoon en de wijze de manier waarop ik was geholpen en ook kenbaar heb gemaakt tegen de bewuste medewerker maar volgens hem was ik al geholpen wat niet aan de orde is geweest en inmiddels ben ik al benaderd door een incasso bureau daar heb ik kontakt mee opgenomen en de medewerker de situatie aan uitgelegd en ging de gegevens opvragen bij JuroFoon en het enigge wat ze hebben kunnen tonen is alleen een rekening van juroFoon. De kosten zijn inmiddels 90,11 euro ik heb inmiddels weer een brief ontvangen van het incasso bureau als ik voor 3 Juni 2013 niet heb betaald gaan zij mij dagvaardegen en dit gaat mij te ver en ben hier zeer verontwaardig over dat dit allemaal maar kan

Dat ik erkenning krijg over deze zaak dat dit serieus genomen word want ik best kwaad.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 03 juni 2013 om 10:12 geantwoord

We hebben cliënt op 3-6-2013 via e-mail bericht dat zij het lidmaatschapsgeld en de incassokosten niet hoeft te betalen, aangezien er na bestudering van de interne registraties gronden waren om cliënt tegemoet te komen. Client is dus niets meer aan ons verschuldigd en hiermee is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Beertje 93