Klacht: Niet terug gebeld

op 15 september 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Beste lezer,

Begin dit jaar(april) heb ik mijn abonnement opgezegt. Een tijdje later kreeg ik een factuur voor het aankomende jaar. Deze heb ik niet betaald, omdat ik mijn abonnement had opgezegt. Vervolgens hoor ik niks meer tot 2 weken geleden dat er nog een bedrag van 55 euro open staat. Ik heb op 28 augustus gebeld met jullie en een jongeman stond mij te woord. Jullie geven aan dat de gesprekken opgenomen worden. Hij vertelde dat het idd niet klopte en dat er nog 4.25 betaald moet worden, maar dat hij het zou uitzoeken en mij hierover terug zou bellen. Zijn naam heb ik helaas niet genoteerd, maar ik ging er van uit dat het gesprek toch werd opgenomen en ik vertrouw jullie organisatie om het goed te regelen. Ik heb zelf een drukke baan en er verder geen aandacht aan besteed. Afgelopen week krijg ik weer een brief dat ik niet op tijd ben geweest met mijn betaling en dat ik nu ook incassokosten moet betalen. Ik heb wederom gebeld en het verhaal uitgelegd. De jongeman die ik nu te spreken kreeg kon niks terug vinden van het vorige gesprek. En vertelde dat de 55 euro idd niet klopte maar dat ik wel verplicht ben om de incassokosten te betalen.
Ik vind het zeer zeer spijtig dat ondanks dat mij beloofd is om terug gebeld te worden dit niet is gebeurd en dat ik daardoor aan hoge kosten zit voor niks. De 4.25 heb ik betaald. Ik vind het ook jammer dat ik pas na een half jaar meteen een brief krijg en dat er niet eerder contact met mij is opgenomen dan had dit veel eerder opgelost geweest. Ik vind dit niet erg klantvriendelijk zeker niet voor een organisatie zoals dat van jullie. Dit is gewoon geldklopperij. Heel graag nemen jullie deze x wel contact op om het tot een goed einde te brengen.

Ik zou tevreden zijn als de incassokosten niet betaald hoeven te worden en dat het zo afgehandeld is en het dossier gesloten kan worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - Beste mevrouw Besling,Naar aanleiding van uw klacht bericht ik u hierbij als volgt. Ik heb begrepen dat uw klacht intern inmiddels is opgepakt en een oplossing is aangeboden. Ik hoop dat de kwestie hiermee kan worden afgewikkeld.Met vriendelijke groet,N. van Dijk - Klachtbehandeling HelloLaw

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fgb Besling