Klacht: lidmaatschap zonder toestemming

op 22 juni 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik schreef een mail met een vraag via hun site ,waarop ik van hun een telefoontje kreeg
, ik moest dit afkappen omdat ik bezoek had
, kreeg toen van hun een mail dat ik me aangemeld had als lid en ik moest 55 euro betalen ,ik schreef dat ik wachten zou met betalen omdat ik niet zeker wist of ik iets aan hun had ,dacht dat ik pas lid was als ik betaald had , maar ik bleek al lid te zijn en had dus moeten betalen, want vandaag een brief van een iincasso bureau gekregen niet netjes om op deze manier mensen een lidmaatschap aan te smeren

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik mijn 55euro terug krijg en zou willen dat het verboden word om op deze manier mensen een lidmaatschap door de neus te boren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - Beste mevrouw Novak,Naar aanleiding van uw klacht heb ik zojuist per mail contact met u opgenomen. Wij hopen op deze manier tot een oplossing met u te kunnen komen.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft,Met vriendelijke groet,N. van Dijk - Klachtbehandeling HelloLaw

Alle klachten die gemeld zijn door mcnovak