Klacht: Lidmaatschap

op 18 juli 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een vraag gesteld verder niets gedaan .nu incasso!!!!grofweg schandalig om iets aan te smeren waar ik geen toestemming voor heb gegeven .ben echter niet bereid dit te betalen.

Gewenste Oplossing:

Betaling ongedaan maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - Beste heer Verbucheln,Naar aanleiding van uw klacht heb ik zojuist per mail contact met u opgenomen. Wij hopen op deze manier tot passende oplossing met u te zijn gekomen.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft,Met vriendelijke groet,N. van Dijk - Klachtbehandeling HelloLaw

Alle klachten die gemeld zijn door Pris1980