Klacht: geen goed antwoordadvies

op 29 juni 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Ik heb een simpele vraag.Vraag wat is een redelijke termijn? Ik moet lid worden €55 betalen maar ook moet ik het dossier toesturen dat kost €110 .
Uit het dossier en de stukken blijkt dat ik voldoe aan de gestelde termijn, maar als ik opper misschien beter een paar dagen meer nemen in de termijn dan krijg ik als antwoord, ja ik zou een paar dagen meer kunnen nemen. vraag is er jurisprudentie over word ik doorgestuurd naar een advocaat. Dus ik ben er niets mee opgeschoten. De VVE lijn gebeld en die gaven mij duidelijk advies beter termijn verlengen dan risico lopen, omdat je de andere argumenten niet kent.

Ik wil wel een advies wat aan jurisprudentie getoetst is. Wat heb ik er anders aan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - Beste heer De Bruin,Naar aanleiding van uw klacht heb ik zojuist per mail contact met u opgenomen. Wij hopen op deze manier tot een oplossing met u te kunnen komen.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft,Met vriendelijke groet,N. van Dijk - Klachtbehandeling HelloLaw

Alle klachten die gemeld zijn door jama2@ziggo.nl