Klacht: dure fluthulp

op 04 september 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Betaal al enkele jaren lidmaatschap. Daarvoor twee keer hulpvraag ingediend. Antwoord gekregen via telefonische hulpdienst. Duidelijk geen jurist aan de lijn gehad maar student of op zijn hoogst een stagiaire die niet luisterde en steeds hetzelfde antwoord opdreunde. Had ik ook zelf wel kunnen opzoeken. Wegens tijdgebrek niet opgezegd. Tot nu. Ik verblijf half in het buitenland en kan niet bij mijn post. Geen probleem, alles komt digitaal binnen. Behalve de rekening van Jurofoon dan. Het incassobureau lukte het ineens wel mij per email te berichten dat er kennelijk enkele rekeningen lagen. Of ik maar even 40 Euro extra wilde overmaken. Dat is dus bijna 75% extra, terwijl door het kantongerecht is vastgesteld dat 15% een redelijk percentage is. Maar zover reikt de juridische kennis van Jurofoon kennelijk niet.

Als per omgaande de 75% wordt teruggestort en mijn lidmaatschap wordt beeindigd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

8 maanden geleden - Beste mevrouw Sluyter,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact per mail gehad en zijn wij tot de oplossing gekomen dat de reeds betaalde incassokosten zullen worden gerestitueerd. Ik verneem graag of uw klacht hiermee verholpen is.Met vriendelijke groet,N. van Dijk - Klachtenbehandeling HelloLaw

Alle klachten die gemeld zijn door joannacuisine