Mijn Klacht:
Jurofoon oftewel nu HelloLaw heeft van mij een betaling ontvangen, bewijsstukken toegezonden e-mail aan HelloLaw, en natuurlijk is deze betaling gewoon prima gegaan maar krijg een brief alsnog te betalen. Anders wordt deze overgedragen aan een incassobureau met ook nogeens een lugubere achtergrond volgens info. Maar om het chronologisch neer te zetten:
Factuur betaald over het jaar 2017-2018. (Ze hadden geen herinnering gestuurd in 2017, door administratief falen HelloLaw, vandaar een jaar later) Gratis abo aangeboden en creditnota mogen ontvangen allemaal via de mail via HelloLaw. Als ik een betaling doe voor 2017-2018 op 2 juli 2018, en ik heb een creditnota voor het jaar 2018-2019 met opzegging per direct van het abonnement hoe kunnen ze dan toch die 14-dagen brief sturen ondertekend door de General Manager zelf. Voor mij is het betaald en geen abo meer voor dit jaar…hoe kan ik dit oplossen…het blijft maar doorgaan ?
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik te horen krijg dat de betaalde factuur over 2017-2018 ook werkelijk gezien is in hun administratie, tevens kan je toch geen incassobureau inschakelen als je zelf de betaling op je rekening hebt staan ? Ik wil ook een excuses voor de dwalingen die er momenteel bezig zijn op administratief gebied, zo ook wordt bekrachtigd door de General Manager in de 14-dagen brief, ik krijg een excuus van hun in deze brief maar er wordt wel gezegd u betaling geven we uit handen. Terwijl deze op 2 juli 2018 betaald is, bewijsstukken zijn 3 keer doorgestuurd aan contactpersoon HelloLaw...
