Klacht: Betaling heeft plaats gevonden nu 14-dagen brief om alsnog te betalen

op 04 augustus 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jurofoon oftewel nu HelloLaw heeft van mij een betaling ontvangen, bewijsstukken toegezonden e-mail aan HelloLaw, en natuurlijk is deze betaling gewoon prima gegaan maar krijg een brief alsnog te betalen. Anders wordt deze overgedragen aan een incassobureau met ook nogeens een lugubere achtergrond volgens info. Maar om het chronologisch neer te zetten:
Factuur betaald over het jaar 2017-2018. (Ze hadden geen herinnering gestuurd in 2017, door administratief falen HelloLaw, vandaar een jaar later) Gratis abo aangeboden en creditnota mogen ontvangen allemaal via de mail via HelloLaw. Als ik een betaling doe voor 2017-2018 op 2 juli 2018, en ik heb een creditnota voor het jaar 2018-2019 met opzegging per direct van het abonnement hoe kunnen ze dan toch die 14-dagen brief sturen ondertekend door de General Manager zelf. Voor mij is het betaald en geen abo meer voor dit jaar…hoe kan ik dit oplossen…het blijft maar doorgaan ?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik te horen krijg dat de betaalde factuur over 2017-2018 ook werkelijk gezien is in hun administratie, tevens kan je toch geen incassobureau inschakelen als je zelf de betaling op je rekening hebt staan ? Ik wil ook een excuses voor de dwalingen die er momenteel bezig zijn op administratief gebied, zo ook wordt bekrachtigd door de General Manager in de 14-dagen brief, ik krijg een excuus van hun in deze brief maar er wordt wel gezegd u betaling geven we uit handen. Terwijl deze op 2 juli 2018 betaald is, bewijsstukken zijn 3 keer doorgestuurd aan contactpersoon HelloLaw...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - Beste heer Sterk,Naar aanleiding van uw klacht heeft hedenochtend telefonisch contact met u plaatsgevonden en is door onze medewerker uw klacht opgelost. Wij hopen op deze manier tot passende oplossing met u te zijn gekomen.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft,Met vriendelijke groet,N. van Dijk - Klachtbehandeling HelloLaw

Reactie van de melder van de klacht Soest2018

1 jaar geleden - Bedankt het is nu opgelost ?

Alle klachten die gemeld zijn door Soest2018