Klacht: Jurofoon heeft geen verstand van rechtskwesties

op 14 maart 2017 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Enkele dagen geleden raadpleegde ik de Jurofoon om te informeren naar mijn rechten inzake een burenkwestie. Los van dat het gesprek me 18 euro telefoonkosten gekost heeft, heeft het gesprek met Jurofoon mij helemaal NIETS opgeleverd. Sterker nog: wat mij verteld werd, klopte gewoonweg totaal niet, want toen ik vervolgens met Vereniging Eigen Huis belde, kreeg ik een tegenoverliggend advies waardoor mijn gevoel dat de medewerker van Jurofoon, die notabene tijdens het telefoongesprek met mij, ook nog eens “overleg” heeft gepleegd met collega’s (waardoor de telefoonkosten dus alleen nog maar stegen, echt geen verstand van rechtskwesties heeft, bevestigd is.

Ik ben tevreden als Jurofoon bekwame mensen met kennis van zaken in dienst neemt of zichzelf opheft, want nu is het gewoon een kwestie van geld uit de zak kloppen van mensen in rechtsnood. Ik vind het een schande.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 10 april 2017 om 16:02 geantwoord

Geachte mevrouw Slegers,

Uw klacht is door ons in behandeling genomen. Wij hebben u reeds eerder een e-mailbericht gestuurd. Helaas hebben wij hier tot op heden geen reactie op mogen ontvangen. Gelieve te reageren op de verzonden mail zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.

Jurofoon

Alle klachten die gemeld zijn door MvdV64