Klacht: Slechte smaak

op 11 juli 2019 over Jupiler in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jupiler over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jupiler in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jupiler een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jupiler

Heeft op 05 augustus 2019 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben uw bericht goed ontvangen.
Het is steeds onze betrachting een kwaliteitsvol product af te leveren dat volledig beantwoordt aan de verwachtingen van de consument. We betreuren het vastgestelde gebrek dan ook ten zeerste en hopen dit in de toekomst te kunnen vermijden.
Graag willen we u verzoeken om de klacht te melden op de website van Jupiler https:jupiler.nl en door te klikken naar contact. Zo kunnen we u zo snel mogelijk verder helpen. Daarnaast zijn we ook steeds bereikbaar op telefoonnummer 0800-0230375.
Alvast onze verontschuldigingen voor de mogelijke ongemakken.
Met vriendelijke groeten,
De assistent van de brouwers

Alle klachten die gemeld zijn door Martina 8010