Klacht: Reservering niet goed door

Waterberg2020 op 26 januari 2020 over Jump XL in de categorie Attractiepark, Vrije tijd-besteding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik voor mij zoontjes verjaardag gereserveerd voor 9 personen na betaling. Werd ons verteld dat de reservering niet goed door was gekomen voor het feestjes arrangement. Dus wij konden we springen maar het eten en dergelijke konden wij niet krijgen het kon dus niet omgezet worden. Maar als we los eten bestellen kan het wel. Ik vind dat gewoon diefstal ik heb netjes gereserveerd via de website en alles gevolgd maar zei zijn de afspraak niet nagekomen. Dat zei het niet goed hebben verwerkt kan ik niets aan doen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het omgezet naar het verjaardag arrangement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jump XL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jump XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waterberg2020