Klacht: Nieuwe sokken

Michael Aken, van op 21 juni 2019 over Jump XL in de categorie Attractiepark, Vrije tijd-besteding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon in vanmiddag gaan springen bij jump xl in Oisterwijk. Hij moest betalen voor nieuwe sokken terwijl hij deze bij zich had en die nota bene zo goed als nieuw waren!! Dit is blijkbaar het nieuwe beleid werd me verteld toen ik hierover belde. Ik vind dit grote onzin als er niks aan de hand is met de sokken. Wat een verspilling van sokken en geld! Voor Dhr of Mevr jump xl weer een extra verdienste! Wat sneu als je zo je geld moet verdienen aan hoofdzakelijk kinderen!!

Gewenste Oplossing:

Als kinderen die gewoon nog goede sokken hebben de oude jump prijs van € 8,95 volgens mij weer kunnen betalen lijkt mij vrij normaal!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jump XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door