Klacht: Kinderfeestje verpest

Kellybw op 24 september 2020 over Jump XL in de categorie Attractiepark, Vrije tijd-besteding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo klantonvriendelijk. Ik maar ook de kinderen zijn eergisteren zo onaardig te woord gestaan. We gingen voor het kinderfeestje van mijn zoon,maar we voelde ons vanaf het begin door het personeel niet welkom.

Je krijgt een mail dat je 30min van te voren aanwezig moet zijn. Echter wilde ze de deur pas 15 min van te voren open doen. In de tussen tijd vroegen de jongens of we naar binnen mochten. De manier waarop ze werden afgesnauwd was echt niet fijn. (15 min extra wachten duurt lang voor een groep jongens)

Overal mooie stickers met 1.5 meter afstand bij het springen maar ik mocht niet even een foto gaan maken van het kinderfeestje of kijken of het goed ging 2uur lang. (Word nergens aangegeven dat het niet mag en ik mocht eerder de week en de week ervoor wel tijdens vrij springen daar lopen op afstand van andere volwassenen.) Wat makkelijk kan ook. Ze hebben ook een duidelijk in en andere uitgang bij het spring gedeelte.

De kinderen moesten tijdens het vrij springen weg bij een onderdeel waar ze aan het springen waren omdat daar opeens een les werd gehouden?😱 (waar betaal ik voor dan?)

Één van de jongens kwam keer op keer vertellen hoe kattig hij werd aangesproken door personeel. Er werd o.a. gezegd dat hij zijn mond moest houden en dat die persoon blij was als die jongen weg ging. ( jongen met adhd en ook gevoel. Het is een kind, dat zeg je niet)

Één van de jongens liep blessure op tijdens het springen en mocht met zijn zeere voet niet de dichtbijzijnde uitgang nemen terwijl er niemand stond.

Het personeel wat er de hele middag alleen stond ’toezicht’ te houden. Vond het nodig om onaangekondigd zelf saltos te gaan maken. Geen probleem, behalve als je bijna een kind raakt en dan het kind de schuld durft te geven. Ook zag hij de helft niet wat er gebeurde.

Al bij al dit heb ik nog nooit meegemaakt bij jump xl in Amersfoort maar ik hoop dat ze hun personeel even goed na checken en het personeel wat zo klantonvriendelijk is eruit gaan gooien. Zo iemand kan wat een leuke middag had moeten zijn echt flink verpesten. Ik vond het nu vooral zonde van mijn geld, is niet goedkoop en zou daar nooit meer een kinderfeestje houden. Er was niks feestelijks aan

Gewenste Oplossing:

excuses voor zijn gedrag
Vergoeding en alles eraan doen dat we terug willen komen en ons wel welkom voelen.
Dat er wat gedaan word om een jarige ook echt jarig te laten voelen.
Dat personeel gecontroleerd word op klantvriendelijkheid en hier trainingen in krijgt.
Gelijke en duidelijker info voor personeel en klant nu in corona tijd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jump XL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jump XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kellybw