Klacht: Zelfscankassa controle

Pigeon1952 op 06 juli 2023 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zolang als Jumbo hier ter plaatse is gesitueerd ben ik vaste klant van Jumbo. Het was vandaag erg druk aan de slechts één (1) snelkassa dat ik ervoor koos om de zelfscankassa te gebruiken. Ik had best veel boodschappen 19 stuks en jawel hoor ..controle. En dit is niet de eerste keer. Ik had beter bij de snelkassa gaan staan want dan was ik sneller klaar geweest.
Voorheen hadden we altijd 1á2 kassa’s in bedrijf, plus de snelkassa voor degene die slechts een paar boodshappen nodig hadden. Nú staat iedereen in de rij voor de snelkassa of je gaat naar de Zelfscankassa!
Ik denk dat ik voortaan gewoon bij de snelkassa ga staan want kennelijk hebben jullie wel personeel om iemand te controleren bij de zelfscankassa maar niemand beschikbaar om één normale kassa te bezetten!
P.S. Ik wil wél dat jullie hier iets mee doen, anders hoef ik geen klacht in te sturen.

Minimaal 1 Normale kassa open houden, naast de snelkassa, naast de zelfscankassa!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pigeon1952