Klacht: Vervelende manier van aanspreken.

Betty V. Dam op 26 februari 2024 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zoals iedere dag met een goed gevoel mijn dagelijkse boodschappen gedaan.
Voelde me prettig en zag bij het naderen van kassa, dat er 3pers stonden( waarvan al 1 betalende),
En verder waren ALLE zelfscan kassas NIET in gebruik, omdat het enorm stil was in de winkel.
Omdat ik dacht dit gaat sneller,ben ik naar 1 van de ongebruikte zelfscan kassas gegaan.
Alwaar een personeelslid( oudere dame)ben zelf ook al 64, in de buurt bleef.
NA mijn boodschappen keurig te hebben gescant en betaald, sprak deze dame mij op nogal belerende toon aan, dat ik volgende keer toch echt naar de gewone kassa moest gaan, bij mijn vraag waarom ,want dit ging sneller…kreeg ik als antwoord…dit zijn snel kassa’s, en als iedereen met een volle kar ( ik had een mandje!!)hier gaat scannen dan moeten anderen daar lang op wachten!!! Wat blijkt…ik had volgens deze dame veel te veel art voor de zelfscan….( geloof me, ik heb werkelijk niet geteld hoeveel ik had, maar het oogde wellicht als veel,) daar ik een zak aardappelen van 3kg, als ook flesjes water ( pakje van 12) mee had. ( Dat had deze dame moeten zien, en mij aan moeten spreken alvorens alles te laten doen).
Totaal overbluft en me erg klein voelende heb ik snel boodschappen gepakt en ben met een heel naar gevoel weggegaan. Bij thuiskomst, mijn bon eens goed nagekeken,en jawel ik had 17 art ipv de toegestane 15….Dus lang verhaal kort….punt 2 en punt 5 van de 7 zekerheden van Jumbo…ik heb ze niet fijn mogen ervaren, en zal niet snel mijn boodschappen weer hier doen. Beste Jumbo, snap datook jullie te doen hebben met personeelstekort, maar kom op, ik werk zelf ook in een winkel waar service hoog in het vaandel staan, deze houding van deze dame past niet binnen jullie service verhaal.

Gewenste Oplossing:

Een gepaste training betreffende service met een glimlach zou een goede investering zijn.
Wat mij persoonlijk vervelende gevoel betreft, dat valt niet zomaar weg te vegen.
Ik heb echt nog nooit eerder een klacht geuit via dit soort media tot nu ..dus u begrijpt welke impact dit op mij heeft.
En kan ook even niet bedenken hoe dit voor mij op te lossen.
Ik laat me verrassen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Jumbo
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Betty V. Dam