Mijn Klacht:
Vanmorgen bij de jumbo om mijn volle spaarkaart in te leveren voor een boodschappendoos, de medewerker vertelde mij dat de dozen op zijn en waarschijnlijk niet meer geleverd worden, als ze wel geleverd worden dan maar 50 dus ja dan moet je er snel bij zijn, over hoe laat end kon de medewerker geen antwoord geven. Dat zou betekenen dat ik de rest van de dag voor de jumbo met gaan zitten.
Dan maar de klantenservice gebeld, de dame aan lijn wist te vertellen dat het een op is op actie is, deze info is op de website niet terug te vinden en weer bij navraag in de winkel was dit niet waar. Ik kreeg het advies het bij andere jumbo s te proberen, of ik de tijd heb om alle vestigingen in de regio af te gaan!
De doos is tot en met 4 maart af te halen, dus als klant ga je er dan ook van uit dat er genoeg voorraad is, en een concern als jumbo heel goed weet hoeveel zegels er uitgegeven zijn, en hoeveel digitale volle spaarkaarten er zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik morgen gewoon bij de jumbo vlaardingen mijn boodschappendoos op kan halen, een nog betere service zou zijn na alle moeite die ik gedaan heb dat ze hem thuisbezorgen, of dat ik hem bij het pickup punt op kan halen.
