Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Was vanmiddag rond 13.00 uur bij de Jumbo, om mijn bloemen die ik op woensdag 02 of 03 april
( bon is ingenomen) gekocht had en op zondag 06 april er niet meer uitzag. Het zit de gehele tijd als een stoorzender, waardoor er niets meer uit mijn handen komt, in mijn hoofd. Vandaar dat ik nu besluit om een klacht te melden. Allereerst beweerde de caissière die achter de balie stond dat het GEEN bloemen van de jumbo was. Nou ik koop altijd mijn bloemen bij de Jumbo, geef dit ook aan derden door, zelfs mijn man een standje gegeven als hij een boeketje bij bv het bloemenmeisje gekocht had, daar zij meestal heel lang, dan het beoogde min een week, blijven staan. Vond de service ook fijn dat er een mooi boeketje vb voor een verjaardag of visite, bij navraag gemaakt werd. Vervolgens kwam een mevrouw, in een zwart pakje uit het kantoortje ( hoofd caissière???) en gaf aan dat dit de laatste keer was dat ik bloemen bij de Jumbo kopen mocht en ik de enige was die daar over klaagde, maar dat ik voor deze laatste keer 2 nieuwe bossen mocht pakken. En dat het reeds te vaak gebeurd was. Laat het 6 of 10 of 15 keer zijn in al die jaren. Als ze niet goed zijn, breng ik ze terug, toch??? Wel liet ze zien dat ik bij de stengels teveel afhaalde. Dacht dat hierdoor de wateropname beter zou gaan, weer wat geleerd. Maar het verdere boodschappen doen verging mij en ben met een heel naar gevoel maar naar huis gegaan. Voel mij onheus bejegend. Ik zal dus idd GEEN bloemen meer bij Jumbo kopen maar ook de winkel links laten. Maar dit ook aan deze en gene vertellen, zoals ik in het verleden over de goede bloemen deed, hoe de behandeling is geweest. Ik heb het nu van mij afgeschreven. Weet niet of ik daar ooit reactie op krijgt. Maar bij deze, vriendelijke groeten.
Gewenste Oplossing:
sefsjk
