Mijn Klacht:
Ik doe al 33 jaar wekelijks boodschappen bij de Jumbo. Sinds een jaar gebruik ik de scanner zodat je alles vast in kunt pakken en snel afrekenen. Helaas word ik iedere week gecontroleerd, ik weet dat daar niets aan te doen is maar het wordt wel vervelend. Ik heb nog nooit iets niet afgerekend en het voelt gewoon niet fijn. Ik blijf scannen omdat er nog maar weinig kassa’s zijn. Vandaag mijn wekelijkse boodschappen gedaan en alvast netjes in de tassen gedaan. Door een onduidelijkheid bij een aanbieding van frisdrank had ik de verkeerde fles in de tas gezet maar de prijs was hetzelfde 1( 3 voor 4 euro). Deze fles ging voor controle maar werd niet herkend. Of ik maar naar de kassa wilde gaan en alles op de band leggen. Ik was al geirriteerd door de wekelijkse controlebeurt, dus ik stelde voor de fles om te ruilen voor de per ongeluk gescande fles. Dit kon niet. Ik voelde me een dief, iedereen keek. Ik was ook boos maar bleef netjes, alleen zei ik dat ze zelf de 3 volle tassen uit mochten pakken en weer netjes inpakken. Hier waren ze niet blij mee en er werd zeer geïrriteerd gereageerd. De cheffin zei dat ik de voorwaarden maar had moeten lezen voor het scannen.( Ik vraag me af wie dat doet. ) en dat ik de volgende keer alles zelf moet doen. Ik heb besloten dat er geen volgende keer komt. De cheffin vondt dit prima. Helaas heb ik besloten na 33 jaar vaste klant te zijn geweest mijn boodschappen bij een andere zaak te gaan doen. Misschien kan er eens gekeken worden of het systeem aangepast kan worden zodat het klantvriendelijker wordt en de klant zich geen boef voelt.
Met vriendelijke groet
B.Lancel
Gewenste Oplossing:
Persoonlijk contact met iemand die me serieus neemt.