Klacht: Pick up voor de zoveelste keer fout

patricia Otten op 07 januari 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 7 januari heb ik boodschappen gehaald. ik zei al tegen de medewerker dat het niet klopte maar kreeg te horen mail de klantenservice maar ik kan er niks aan doen. er is ivp 11.75 statiegeld 9.50 afgeschreven ik had 15 lege flessen en 2 kratjes dat is samen 11.75 en niet 9,50. Vervolgens kloppen de boodschappen wederom niet! ipv 2 zakken aardappels zit er maar 1 bij dat was deze week 1plus 1. de kipdijbraadlapjes zaten er maar 2 bij ipv 3 en de jumbo multifruitsap 6 flesjes van 500ml zat er 2x sinaasappelsap in. en jochurt aardbei zaten er 3 in ivp 2.

het bestelnummer van mijn bon is 1014018863

Gewenste Oplossing:

als hetgeen wat niet klopt oplgelost, verrekend word . en onderhand is de boodschappen kloppen want het is de laatste tijd weer erg vaak dat het niet klopt.of je mist artikelen of er zit van het een meer in en van het ander wat minder. ik ben bijna op het punt om over te stappen naar een andere supermarkt als dit niet opgelost word. ik ben chronisch ziek dus de pick up is een ideale oplossing voor mij.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door