Klacht: Openingstijden jumbo

op 31 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op zondag 31 december wou ik boodschappen doen in de jumbo in Dordrecht in het winkelcentrum sterrenburg. Ik wist niet of er gewijzigde openingstijden waren omdat het een soort feest dag is. Op openingstijden.nl stond dat op 31 december 2017 de winkel open was van 10.00 tot 18.00 in plaats van 12.00 tot 18.00 Ik ging dus naar de supermarkt om 10.15 en toen was dus alles dicht, er stonden heel veel mensen te wachten en wij hadden gebeld naar de jumbo en hun zeiden dat ze pas om 12.00 open gingen en dat het op hun site 12.00 stond. Ik en de andere mensen vonden dit erg vervelend omdat we helemaal voor niks naar de jumbo zijn gekomen. Ik vind het erg vervelend dat de communicatie tussen jumbo en openingstijden.nl zo slecht is.

Compensatie of betere samenwerking tussen openingstijden tussen jumbo en openingstijden.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilootje14