Klacht: Hoogzwanger klacht doen over onprofessioneel gedrag bij Jumbo

Lina hoogzwanger op 11 juli 2023 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vanmiddag bezocht ik jumbo winkel om boodschappen te doen. Bij de kassa aangekomen, plaatste ik mijn boodschappen op de band. Tot mijn verbazing staarde de medewerker voor zich uit en liet ze de band niet werken, waardoor ik mijn boodschappen naar voren moest schuiven. Ik begroette haar vriendelijk met een hoi, maar kreeg geen enkele reactie. Ik probeerde het nogmaals met een hallo mevrouw, waarop ze wederom niet reageerde. Ik gaf aan dat het niet netjes is om klanten te negeren.
Tot mijn grote verbazing schreeuwde de medewerker vervolgens naar mij: Zie je niet dat ik naar voren kijk en er niet bij ben? Hierop antwoordde ik dat als zij haar dag niet heeft, ze zich beter kan ziekmelden en niet kan werken, omdat dit averechts werkt voor klanten. De medewerker negeerde mijn opmerking volledig en zei boos en geïrriteerd: Dan wordt het 8,10. Ik wist niet wat mij overkwam.

Als hoogzwangere vrouw was ik erg verdrietig dat mij dit is overkomen. Met tranen in mijn ogen heb ik de winkel verlaten.
Ik ben zeer teleurgesteld over de manier waarop ik als klant behandeld ben. Het gedrag van uw medewerker was onprofessioneel, respectloos en volstrekt onacceptabel.

Als trouwe klant voel ik me niet serieus genomen en ben ik diep gekwetst door deze ervaring.
Ik verwacht dat u deze klacht serieus neemt en passende maatregelen neemt om herhaling van een dergelijk incident te voorkomen. Het is belangrijk dat klanten in uw winkel met respect en vriendelijkheid worden behandeld, ongeacht de omstandigheden.
Daarnaast wil ik graag dat er excuses worden aangeboden voor het gedrag van uw medewerker en dat er passende maatregelen worden genomen om ervoor te zorgen dat alle medewerkers getraind worden in klantenservice en professioneel gedrag.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lina hoogzwanger