Klacht: cassierre steelt van klanten

op 06 november 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ik heb een klacht over jumbo ze stelen van klanten
ik was in de jumbo toen ik weer thuis kwam zag ik dat ik 4 euro te min had
ik heb ook geen kassa bon gekregen en de cassierre was onvriendelijk
ik melding gemaakt bij klanten service jumbo de jumbo delfzijl zou contact opnemen hebben ze ook gedaan eerst kon ik een bloemetje krijgen later bellen ze mij weer kunnen ze zo genaamd geen beelden vinden en missen uit de kassa die kloppen raar he dan heeft de cassierre het in eigen zak gestopt ik vind het niet normaal vroeg om kassa bon kreeg een grote bek en kwam thuis 4 euro te min en nu zegt hun baas dat ik lieg terwijl we dagelijks daar kwamen ik vind zo ga je niet met klanten om ik kom er nooit meer en mijn man ook niet en hoop dat er meer mensen dat doen jumbo is geen goeie supermarkt geen korting wat een andere supermarkt ook geeft spullen een jaar over datum zeggen ze je moet betalen anders laat maar staan dus mensen pas op jumbo heeft over datum producten en willen de vaste prijs ik vind de keuring dienst van waren moet er maar eens komen ik nooit meer jumbo

dat ik mijn geld weer krijg en dat cassierre s niet van klanten stelen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renate Boltendal