Mijn Klacht:
De jumbo is vlak bij mijn huis en ik kom er vrijwel elke dag. Zeer regelmatig vind ik producten die niet goed zijn. Zo ook gisteren, toen ik verpakt stokbrood wilde kopen. Net voordat ik het in mijn mandje legde zag ik dat het brood beschimmeld zat in de verpakking. Ik zocht naar een ander brood maar ook hierop waren kleine plekjes schimmel te zien.
Ik heb dit gemeld en kreeg als antwoord, ja daar kunnen we niets aan doen. Als u het thuis had ontdekt had u terug kunnen komen en een nieuw goed product gratis mee kunnen krijgen. Nu stond ik nog in de winkel en moest ik het maar bekijken.
Wat is dit voor rare en zotte regeling, ik moet het eerst betalen, de winkel uitlopen en dan weer terug komen. Ik heb mijn beklag gedaan bij de bedrijfsleider van Jumbo Zeist Vollenhove maar die had hier geen oren naar.
Ik vind dit wel zo absurd slecht, daarbij in aanmerking nemend dat ik hier vrijwel al mijn boodschappen doe kan ik hier niet over uit.
Uiteraard kan het altijd gebeuren dat een product niet meer vers is maar ga er dan op een goede wijze mee om en ga niet aan een klant vragen om het product eerst te kopen de winkel te verlaten en het dan terug te brengen.
Gewenste Oplossing:
Ik zou het zeer op prijs stellen als een product bedorven is dat je dan ter plekke het product gratis mee kunt nemen. Nu is het zo dat ik in deze winkel alles zeer goed bekijk omdat het regelmatig voorkomt dat iets niet goed is.
Met vers producten is er dan de regeling dat je het gratis mee krijgt maar het zou eigenlijk niet voor moeten komen. Ik zou het vertrouwen willen hebben dat de producten die ik koop gewoon goed zijn.
