Klacht: Activeren klantenkaart

Lekkerlangneuken op 23 april 2025 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het foldertje van de app staat dat je je jumbo extra pas kunt activeren binnen 1 minuut op jumbo.com/extra. echter daar aangekomen staat geen enkele uitleg hoe dat je je kaart kunt activeren. Halverwege vragen ze wel de app te installeren. Maar dan moet je account aanmaken vervolgens probeer ik daar in te loggen maar stuurt app me door naar de website en moet ik daar inloggen terwijl ik nog bezig was met aanmaken account. Na vijf minuten helpdesk gebeld , man leek nog in bed te liggen maar kon me ook niet helpen moest hij weer mijn e-mail adres hebben. Nou als het zo moeilijk gaat dan laat maar hoor.

Gewenste Oplossing:

Dat is beetje meer aandacht schenken aan de folders en checken of alles wel klopt. Het is op deze manier onmogelijk om binnen 1 minuut en zonder frustratie de pas te activeren. Jammer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lekkerlangneuken