Klacht: 4e in de rij

op 17 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik was vandaag bij Jumbo supermarkt. Mijn dochtertje zegt, hè mama jij bent 4e in de rij. Ik kijk op het bordje en ik ben inderdaad 4e in de rij. Ik kijk naar de andere kassa’s en daar is het ook druk. De caissière hoorde het waarschijnlijk, en riep ineens om een extra kassa.

Uiteindelijk ben ik aan de beurt en zegt ze gewoon dat ik niet de 4e was maar derde omdat de eerste volgens haar aan het betalen was. Nou sorry hoor, maar zo staat het niet op het bord. Dat bezig zijn, niet het betalen inhoud. Ik weet echt niet met welke handeling de eerste bezig was. Naderhand liegt ze ook nog eens dat er bij een andere kassa twee wachtenden waren.

Mijn klacht houdt dus in dat ze deze reclame maar beter kunnen afschaffen als ze hier niet eerlijk mee omgaan.

Afschaffen reclame en een gewone supermarkt zijn als bijvoorbeeld ah.

Bericht van

7 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op:http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 14:43 geantwoord

Excuses aangeboden voor het ontstane ongemak en verzocht dit in de toekomst direct bij de consumentenservice te melden zodat dit meteen kan worden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Mascha1970