Klacht: Jumbo speelt vals!

op 26 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Jumbo geeft 7 garanties aan hun klanten, ook wel “Jumbo’s 7 Zekerheden” genoemd. Een van deze 7 zekerheden is “Vers is ook écht vers” waarmee ze garanderen dat alle producten minstens tot en met morgen houdbaar zijn. Mocht je als klant toch een product vinden dat tenminste houdbaar is tot de datum van vandaag “krijg je het gratis mee als dank voor je melding”.

Op 25 juni heb ik bij het Jumbo filiaal Biarritzplein een hoop producten gevonden die tot die dag houdbaar waren. Toen ik echter bij de kassa kwam vertelde de medewerker mij dat ik heb lopen zoeken naar deze producten, en dat dat tegen de regels zou zijn en ik dus helemaal niets mee mocht nemen. Omdat ik hieraan twijfelde heb ik naar de klantenservice van Jumbo gebeld die mij vertelde dat dit dus niet klopt, en ik wel producten mee had mogen nemen. Dit was voor mij reden om een klacht in te dienen tegen het filiaal, en de klantenservicemedewerker beloofde mij dat het filiaal contact met mij op zou nemen. Twee dagen later kreeg ik inderdaad een mail, maar hierin werd ik weer beschuldigd van zoeken en dat dit tegen de regels is. Hierop heb ik een mail gestuurd met de vraag waar dit dan in de regels staat, maar tot op heden heb ik hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Zelfs na een verzoek naar het hoofdkantoor voor een betere afhandeling van mijn klacht twee weken later (14 juli) heeft mij nog niets opgeleverd.

De Jumbo garandeerd geen producten te verkopen die maar houdbaar zijn tot vandaag, maar als je producten vind met deze datum, is de klant degene die vals speelt! Ik voel me beschuldigd, en zeker nu na een maand nog steeds geen afhandeling van mijn klacht is niet welkom bij Jumbo!!

Gewenste Oplossing:

- excuses van het filiaal voor het beschuldigen
- vergoeding van de producten die ik mee had mogen nemen
- excuses voor de slechte klachtafhandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door matthijslz