Klacht: Jumbo plein 40-45 Amsterdam-West

op 12 juni 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb op 05-06-2021 een ballon op een stokje van €2,49 voor mijn zoontje gekocht. Het was kort voor de winkelsluiting en heb daardoor de bon niet meegenomen. Wat achteraf heel stom was. Ik had er wel voor gepind en had daar wel het bewijs van. De volgende dag gingen wij terug met de klacht dat ballon binnen een paar minuten na aankoop al leegliep.
Er werd een hele vreemde blik gekeken. Er werden nog 3 andere meisjes erbij geroepen. Een van de dames zei ik zie dat de ballon inderdaad niet goed geknoopt is en gooide het weg. Een van de andere meisjes pakte een nieuwe ballon maar zei op een hele onvriendelijke toen dat dit niet de bedoeling was en dat het alleen voor deze keer was en trok het kaartje van de ballon. Ze gaf die nieuwe ballon op een onvriendelijke manier. Ik zei op mijn beurt dat ik de volgende keer wel de bon mee. Ik zei dit zowel tegen de dame die de ballon gaf, aan die andere drie die erbij kwamen staan en aan mijn moeder. Waarop ik de reactie kreeg dat het niet netjes is dat ik dit herhaalde. De toon waarop ze sprak stond mij niet aan het ik heb de ballon teruggegeven, het voelde niet goed. We vroegen geen geld terug. Dat wilde we ook niet. Ik melde de klacht mij de supermarkt manager. Maar die vond mij. Niet respectvol naar zijn caissières, omdat ik het herhaalde en hij begrijpt dat ze daar van schrok. Hij was er niet bij maar trok de conclusie. Heel onprofessioneel!!! Er wordt niet eens inhoudelijk gekeken naar waar de klacht is ontstaan. Maar er wordt naar iets gezocht om de fout op de klant te gooien.

Als er op een vriendelijke toon tegen klanten wordt gesproken.
En de klacht niet op de klant wordt gegooid.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eepy0207