Klacht: Jumbo neemt zijn telefoon niet op:(

op 24 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goedenavond,

Ik spreek mijn onvrede uit over de jumbo in groningen aan de reitdiephaven, Ik heb nu 3 dagen proberen te bellen.. met 2x zelfs tot 10 minuten wachten. Helaas geen contact gekregen.

Toen in de winkel gevraagd of jullie storing hadden en daar werd wat lacherig nee gezegd, net of ik het grappig vond.

Nu wou ik weer bellen, omdat men destijds heeft verteld dat je glutenvrij gebak moest bellen.Helaas weer lang in de wacht en de moed maar opgegeven. Geen gebak voor mijn schoonfamilie die glutenvrij is voor mij verjaardag dus:(

Ik vind dit echt niet kunnen, en baal hier ontzettend van want ook voor hun wil ik taart hebben op mijn verjaardag.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want dit is natuurlijk niet de manier waarop je met klanten om wilt gaan…

Groet Hans Pascal

Nergens mee, ik vind dat Jumbo zeer nalatig is en na zoveel pogingen contact te leggen is het mij nog niet gelukt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hansiehansie23