Klacht: Jumbo eco vaatwastabletten

op 09 juni 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

de verpakking van de Jumbo eigen huismerk ECO logisch Vaatwastabletten suggereert dat ik vaatwastabletten koop die extra goed voor met milieu zijn. In mijn hoofd volledig biologisch afbreekbaar. Voor de zekerheid toch een gekeken met andere tabletten en wat blijkt: De vaatwastabletten van gwoon all in one 40 stuks heeft dezelfde ingredienten als die van jumbo Ecologscher vaatwas tabletten. De gwoon kost ongeveer een derde of zelfs nog minder per tablet. de verpakking heeft er nl 10 meer.

Als er geen valse verwachtingen worden gewekt bij mij als consument. We moeten met zijn allen zuinig zijn op onze aarde. Van een fatsoenlijke organisatie als de Jumbo verwacht ik niet dat zij gedreven door winstbejag mij als consument door middel van verpakking en naam van een verpakking vier keer meer laten betalen. Voor het milieu ben ik best bereid wat meer te betalen, maar niet voor dit soort producten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CTM