Klacht: Jullie willEn mji niet verzekeren omdat ik 5 Kerr bn geraakt waarvan niet mji fout is en ik heb de vraag van mevr niet begrepen met dat 3 jaar ik heb een keer fout gemaakt 2014 was m’n fout

op 23 juni 2016 over Allsecur in de categorie Verzekering

betreft verezekerde j FOULOUH geb 06061978 te Utrecht wonende st maartendreef 314 3564 Tk Utrecht vraag ik kan niet meer bji hun verzekeren vanwege ongeluk wat niet m’n fout is en ik stond in 2014 -1 nu op 1 jaar schade vrji en kan niet bji hun verzekeren ik bn 2 jaar bji hun verzekerd en halen ze mji weg wat ik die vraag niet begreep met 3 jaar ik heb geen 3 jaar schadevrij eerste fout van mji was 2014 en de rest was m’n fout niet hoeveel weet niet naar ik weet wel toen ok bji jullie verzekerd was zeiden jullie zolang ik niet fout bn dat ik gewoon bji jullie bleef maar ik bn bedrogen door jullie jullie hebben me nu teleurgesteld dit had ik niet verwacht

als m'n auto verzekerd is

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 30 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Beste J Foulouh,

Je klacht hebben we zowel online als per e-mail in goede orde ontvangen. In verband met je privacy hebben wij per e-mail een extra uitleg gegeven over de afwijzing van je verzekeringsaanvraag. Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren per e-mail.

Rebecca namens Allsecur

Alle klachten die gemeld zijn door j foulouh