Klacht: Jullie bedrijf functioneert niet met dit soort personeel en zulke slechte communicatie kanalen

op 30 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit vandaag te wachten op mijn bank, besteld bij wehkamp (speciaal daar besteld omdat hij VANDAAG MOEST aankomen en daarvoor zelf 30 euro verzendkosten betaald terwijl dit bij bol. com niet hoefde). Zit de hele dag de track en trace te volgen. Krijg om 13:00 een bericht van wehkamp dat ze er om 13:15 zullen zijn. Vervolgens ververs ik weer en staat er dat de koeriek geweest is en dat er niemand thuis is… WAT??? Ik zit al de hele dag te wachten omdat ik die bank VANDAAG MOET hebben. Dus ik bel Dynalogic. Er wordt gervaagd of ik een briefje in de bus heb. Dus ik zeg nee, want dat kan niet, want ik ben de hele dag thuis. Ik loop naar de deur.. Toch een briefje!! De koerier heeft dus voor de deur gestaan en niet aangebeld. Ik had al een vermoedde waarom niet. Wij wonen op de markt dus er zou met de bestelde bank 30 meter gelopen moeten worden en hier is de beste koerier Pitrik genaamd waarschijnlijk te lui voor geweest. Dat bleek al helemaal nadat ik terugkoppeling kreeg WAAROM Pitrik zogenaamd niet geleverd had. Zijn verhaal is dat hij heeft aangebeld en daarna ook nog aan de achterkant van het huis heeft gekeken. DIT IS ONMOGELIJK. Wij wonen in Amsterdam en het is een blok met alleen een binnentuin. Er is geen achterom, geen poort, niks. Je kunt alleen aan de achterkant komen als je via een ander huis gaat! Ik houd mijn dag vrij, betaal verzendkosten omdat ik per se wil dat hij vandaag geleverd wordt, omdat ik morgen op vakantie ga en mijn vader die slecht ter been is op mijn huis past (die zit nu een week zonder bankt), Ik betaal 45 cent per minuut om verhaal te halen en uiteindelijk zit ik met niks, alleen met leugens vanuit de koerier van dynalogics omdat hij te lui is om 30 meter te lopen. Die ik overigens graag voor hem gelopen had als hij maar had aangebeld. Schandalig! En ik ben benieuwd wat Dynalogic en wehkamp hieraan gaan doen!!

Vergoeding voor mijn vrije dag die ik heb opgenomen en sancties op het gedrag en de werkhouding van Pitrik. Daarnaast een garantie dat de bank deze maandag bezrogd wordt, want heb daar momenteel geen vertrouwen in.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 augustus 2016 om 14:45 geantwoord

Geachte mevr. Iwaarden,

Allereerst mijn excuses voor de vertraging en verwarring! Ik zie inderdaad uit gegevens van de klantenservice medewerker dat er is aangegeven dat de koerier nog de achterkant van het huis heeft bekeken. Ik vrees dat deze de verkeerde stop van die rit heeft bekeken want uit notities van de koerier zelf werd enkel de voorkant van het huis beschreven ('bruine voordeur sticker op de brievenbus nee nee. wit bordje met zwarte 15').

Nadat de koerier aan de deur was en volgens hem niemand aan trof, heeft hij contact gehad met de leidinggevende. Deze heeft uiteindelijk akkoord gegeven om zijn route te vervolgen.

Ik heb natuurlijk wel een mail doorgezet naar mijn collega's, die met u contact hebben gehad. Het moet niet zo zijn dat u verkeerd geïnformeerd wordt en er nog meer verwarring ontstaat. Nogmaals mijn oprechte excuses!

We kunnen u spijtig genoeg geen compensatie bieden voor de vrije dag. Gelukkig zie ik dat de eerstvolgende bezorgdag, 1-8-2016, de bezorging alsnog voltooid is!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door JohannekeVI