Klachten over JPS

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over JPS zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van JPS in de categorie Sigaretten

40 klachten gemeld
1.3 /10
16 stemmen

Tijdslijn

Verpakking

Klacht van Drean op 22 oktober 2021 over JPS in de categorie Sigaretten

Het gaat over een pot shag waarvan de verpakking kapot is en de plastic deksel niet meer aansluit waardoor de shag tabak uitdroogd Vriendelijke groet Maas Lees meer

Klacht van Silvia Hoek op 25 september 2021 over JPS in de categorie Sigaretten

Grote pot gekocht van 22,50. Veel gruis in plaats van tabak. Vindt dat toch veel geld. Laatste tijd gebeurt dat veel. Denk over te stappen op ander merk. Zonde,want Jps is toch mijn smaak. Kunt u daar iets aan doen? Ik zeur normaal niet,maar nu toch extreem. Lees meer

Klacht van Fvanroon op 20 september 2021 over JPS in de categorie Sigaretten

Hallo ik heb de laatste tijd veel gruis in de shag, in een pakje van 60 gram zit zeker 20 gram gruis. Voor 14.40€ verwacht ik wel iets meer. Vrgr F van Roon Lees meer

Meer gruis dan shag

Klacht van Hopla26 op 14 september 2021 over JPS in de categorie Sigaretten

Ik kom altijd de potten jps L rood . Er zit meer gruis in dan shag,waardoor schieten van sigaretten halverwege de pot niet meer mogelijk is . Wat kunnen jullie hier aan doen? Lees meer

Gruis tabak

Klacht van Jmulder01 op 11 september 2021 over JPS in de categorie Sigaretten

Ik koop altijd emmers van JPS van € 35,00. Nu valt het mij op dat er heel veel emmer gruis bevatten i.p.v. shag. Hierdoor wordt het nogal moeilijk om sigaretten te schieten. Lees meer

Uit gedroogde shag

Klacht van Andre Gijzen op 11 september 2021 over JPS in de categorie Sigaretten

Dit is nu al de 6x dat ik een duur pakje shag koop. Uitgedroogd shag en wat op 1kluit zit. Vaak ook dikke stukje shag wat je niet kan roken. Je betaalt steeds duurder er voor en shag word steeds slechter.... Lees meer

Veel gruis

Klacht van Michel Homminga op 18 augustus 2021 over JPS in de categorie Sigaretten

Onlangs kocht ik een pakje JPS zwaar 60 gram En na 2 dagen is het laatste uit het pakje gruis. Je zou er nog gerust 15 shagjes uit kunnen rollen , maar nu kan ik het weg gooien. Ik zeur nooit maar... Lees meer