Klacht: Uitkering

op 08 maart 2017 over jongeren loket in de categorie

Hallo,
Ik ben sinds september 2016 bezig met uitkeringsaanvragen tot nu toe niks die mensen hebben mij 3 keer nietgoedgekeurd elke keer onderbreekt iets bewijsstukken moet je opnieuw ingeleverd weer 12 weken waachten wat is dat nou soms denk je om negatieve manieren om geld te verdinnen maar dat is nie goed anders krijgt je meer ploblemen en dat heb ik genoeg al om iets raar te gaan doen om aan geld makkkerlijk te komen , nee en ik kan niet werken ik heb een operatie gedaan 2 keer aan mij pols rechterhand geen werk geen school ook niet ik heb huurachtersataand door hun heb ik ook verkerzekering gevraagd voor mij huis door hun moet ik nu betalen en ik heb. Niet genoeg geld ik krijg alleen huurtoeslag tot nu toe mij ouders wonnen in buitenland dus ik heb niet zo veel hulp allen nog en paar vrienden zijn erg nog kun mij helpen soms ze doet zo moeilijk als je dat gaat soms blijven de beveiliging met andere medewerker grapjes van maken van je uiterlijk en andere dingen miik heb geen hoop meer bijna alles kijt nu veel schulden krijg je als je hier geen inkomen hebt de schulden blijven hoog gaan niet andres naar mij land terug te gaan beter denk ik

Ik ben tevreden als ik mij probleem word oplost uitkering krijgen om mij huur te betalen ook een werk vind ik probeert te solitairen om een werk te vinden en betere toekomst te kunnen opbouwen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over jongeren loket

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over jongeren loket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mari91@