Klacht: slechte contact

op 10 maart 2015 over jongeren loket in de categorie klachtmelden

Ik heb een bijstandsuitkering aangevraagd in oktober en in januari is dit goedgekeurd de eerste betaling heb ik in januari ontvangen nu in maart heb ik een brief ontvangen met een uitkeringsspecificatie en er stond dat de volgende betaling 28 maart zou plaats vinden terwijl ik de maand februari niet heb ontvangen. Ik heb contact gehad met gemeente rotterdam centrum om te vragen waarom ik de betaling laat ontvang ik kreeg opeens te horen dat mijn uitkering is stopgezet terwijl ik er niet over ben geïnformeerd en me uitkering pas van start is gegaan. Ik probeer al een week contact te krijgen met de gene die er over gaat en die me kan vertellen waarom het is stopgezet. Helaas kunnen ze me niet doorverbinden en terug bel afspraken kijken ze ook niet na. Ik heb een gezin een kind die luiers en voeding nodig heeft en mijn vaste lasten die ik niet kan betalen. Omdat we jonger dan 27 zijn hebben er met jongeren loket te maken met onze contact persoon van jongerenloket krijg ik ook geen contact ze belt me ook niet terug mevrouw a. Nijborg. Ze zijn heel slecht te bereiken ze is nooit aanwezig en dan kan ze een contactpersoon zijn nou fijn is dat. En ze hangen de telefoon in me gezicht op niemand kan me vertellen waarom me uitkering is stop gezet en niemand kan me met de juiste afdeling in contact brengen. Ik word hier niet goed van i.p.v ons te helpen worden we als een hond behandeld. Ik hoop dat ik na deze klacht wel te weten kan komen waarom ik nog steeds geen bericht heb gehad of de reden is dat mijn uitkering is gestopt.

Als ze te bereiken zijn en me vraag kunnen beantwoorden. Als ze je over alles informeren.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over jongeren loket

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over jongeren loket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]