Klacht: plaatsing zoon na afgeven indicatiebesluit

op 22 januari 2016 over jongeren loket in de categorie

Mijn zoon Menno Boer is nadat hij 18 jaar werd losgelaten door jeugdzorg en gedeponeerd in een wirwar van besluiteloze instanties die elkaar de bal blijven toespelen.
Het jongerenloket werd ingeschakeld en daar hebben we een 24/7 indicatie aangevraagd.
Ten eerste moest hij na een eerste intake wachten, waar later bleek dat zijn inschrijving na 2 maanden ineens verdwenen was of niet bekend.
Ten tweede een hernieuwd gesprek met een ander contact en ook die deed erna niets meer.
Uiteindelijk is de indicatie afgegeven op in eerste instantie Yulius *maar ineens geen plek ? en daarna Pameijer waar wel plek zou zijn.
Maar dan komt het derde, daarmee hebben ze de verplichting hem direct een plek te verschaffen bij Pameijer en daar is na een intake aldaar ineens ook geen plek meer en moet hij zeker nog een half jaar wachten…
Die jongen heeft alle begeleiding nodig wat er is, heeft vele vormen van autistische beperkingen en nu geen werk, school of uitkering zelfs, want ja daar zou Pameijer hem bij assisteren.
De verplichting die de gemeente / jongerenloket heeft wordt gewoon naast hen neergelegd.

als Menno eindelijk op zijn plek zit.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over jongeren loket

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over jongeren loket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tece62fe@kpnmail.nl