Klacht: oplichterij

op 05 februari 2013 over Jokerquiz in de categorie Internet casino

Beetje dom misschien maar ik kijk nooit naar de afrekening van de telefoons en mijn samsung galaxy tablet met abonnetment. Ik kreeg steeds een melding van Jokerquiz en dat klikte ik dan ook meteen weg want ik speel nooit niet dat soort spelletjes. Had ook al aan mijn zoon gevraagd of hij eens kon kijken voor me, maar zijn reactie ach mam dat is niks.Ik was wat aan het zoeken bij mijn afrekeningen en zag opeens telefoonrekiningen van tegen de honderd euro maar ook wel erover heen. Wij alles nagekeken op de samsung maar niks terug tevinden van een of andere app. Nu blijkt dat ik al vanaf september 2011 hier aan betaal. Het is nu al opgelopen tot over de 1000 euro. Inmiddels is het stil gezet door vodafoon maar moest toch nog een maand betalen. Nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn geld terug, want als je nooit speelt kan je ook niks verspelen toch.

Ik ben pas tevreden als mijn geld terug gestort word en ook dat die site word opgeheven zodat ook andere mensen en kinderen dit niet kunnen overkomen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jokerquiz

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jokerquiz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke1952