Klacht: jo-jo parkeerbeleid

op 31 juli 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Zandvoort.
Sedert de opening in Zandvoort ben ik klant van uw bedrijf.
Telkens wanneer er een nieuwe chef wordt aangesteld meent deze dat hij zijn voorganger kan verbeteren. Als vaste klant raak je eigen met het bedrijf en moet je je aan alle veranderingen aanpassen. Het is frappant dat de meeste verandering geen verbeteringen zijn, en dat deze na verloop van tijd weer worden teruggedraaid. Het overigens prima personeel probeert de wijzigingen te vergoelijken, maar wordt zelf horens dol wanneer er weer een nieuwe chef komt. Het jo-jo gebruik van de servicekassa is ook opmerkelijk. Ik heb er alle begrip voor dat er voor parkeren betaald dient te worden, maar ik verwacht wel een consequent beleid. Ik ben echt niet van plan mijn koopgedrag aan te passen aan de grillen van de kruidenier. Gelet op het hap-snap parkeerbeleid van uw vestiging in Zandvoort zullen een aantal vaste klanten die geen kostschool hebben te voeden, wegblijven. Jammer! Als het seizoen straks voorbij is wordt er weer gevochten om klanten binnen te krijgen en wordt alles weer teruggedraaid.

Het is uw zaak om uw klanten tevreden te stellen. Als u na zoveel jaren in Zandvoort nog niet weet hoe het werkt heeft het voortbestaan van uw vestiging weinig zin.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Dekamarkt

3 maanden geleden - Telefonisch contact met meneer gehad. Melding is met meneer afgehandeld. Voor vragen staan de supermarktmanager en assistent meneer graag te woord. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk SD M1607 8855 ------------------------------------------------------------------- Telefonisch contact met meneer gehad. Melding is met meneer afgehandeld. Voor vragen staan de supermarktmanager en assistent meneer graag te woord. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk SD M1607 8855

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door W.W.S.Tates