Klacht: Jeuk van de bank in eerste huisjes, beestjes in 2e huisje, etc.

op 25 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Leuk een weekendje naar weerterbergen dachten we, maar het liep anders.
Aangekomen na 5 minuten op de bank zitten enorme jeuk (mijn reactie als er ergens vlooien zijn). Maar receptie gegaan was dicht, bij de horeca een een receptie medewerker gesproken. Kon niks voor ons doen de volgende dag om 9 uur konden we het melden.
Nacht niet geslapen vam de jeuk. De volgende dag gemeld. Medewerkers huishoudelijke dienst geweest konden niks voor ons doen, maar we mochten een ander huisje.

Eerst de bank gecheckt. Hier nergens last van. Alle spullen verhuisd, bedden opgemaakt. Toen het camping bed. We maakte het open en het zat vol zilvervisjes. Gelijk het hele bed buitengezet.
Campingbedje uit oude huisje gehaald en later gaan melden op receptie. Ze zouden het melden. Verder niets meer vernomen. Het even zo gelaten want ik was allang blij met een huisje zonder jeuk.
S nacht rare witte beestjes in bed en de volgende ochtend zilvervisjes in bad, wc etc.
Weer gemeld, geen reactie.
Daarna paardrijden voor de kindjes. Bonnetje gekocht. Bij de paarden aangekomen bleek er een tijd op te staan. Gevraagd hoe dit zat
Er waren mensen met tijd, mensen zonder tijd alles ging door elkaar. Wij gewacht in de buury gebleven iedere keer waren er weer mensen voor ons. Uiteindelijk gemeld bij receptie. We zouden iig onze tijd aan de beurd zijn. 3 huilende kinderen ivm het wachten en etenstijd en 1 die moest slapen. Was het onze tijd, de paardjes kwamen stonden er weer anderen. Situatie uitgelegd, maar andere mensen mochten voor. Vrouw die erbij stond vond het ook een zooitje had het al gemeld, maar de andere mensen waren ook al erg lang aan het wachten. Bleek dat ze teveel mensen op dezelfde tijd plande, waardoor het een nog grotere puinhoop werd. Uiteindelijk naar de sportbalie, geld terug gehad en een boekje voor de kids

Kortom ons weekendje wat relax had moeten zijn werd een stress weekend. De maat was vol, we gaan eerder naar huis.
Een halve dag kwijt aanvl verhuizen om vervolgens weer in een huisje met beestjes te zitten, een nacht niet geslapen van de jeuk, een ochtend kwijt door communicatie storingen en wachten op een activiteit. 3 huilende kinderen en een dag eerder naar huis. Bedankt roompot.

Kom maar met een passende oplossing of (een gedeelte van het) geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 27 juni 2017 om 11:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Tavale