Klacht: Jeugdzorg die niets doet en rechtssysteem die faalt

op 29 september 2016 over Jeugdbescherming in de categorie Hulpverlening

Ondanks mijn jarenlange strijd voor mijn dochter, de fouten die er gemaakt zijn in de procedures door rechter, advocaten, het, zoals zo vaak al, falen van het Nederlands rechtssysteem en vooral de jeugdzorg die niets doet behalve zich afzijdig als bemiddelaar te houden in plaats van de drijvende veerkracht in hulp te zijn voor het beschermen van mijn kind, ben ik er klaar mee om af te moeten wachten zonder dat er verandering komt. Een goeie communicatie tussen de vader en mij is niet mogelijk en hier zou bij geholpen worden maar er wordt te weinig tot wel niets gedaan met mijn zorgen. Het wordt weg gewuifd als niet toereikend zorgwekkend. Er worden gesprekken tot stand gebracht welke op niets uit lopen maar welke wel gezien worden als het enige wat mogelijk is. Er moet nu iets gebeuren en niet achteraf worden gekeken wat er allemaal is fout gegaan.

Dat mijn dochter weg gehaald wordt van de man die haar vader moet voorstellen en zijn vriendin welke zich voordoet als haar moeder. Bij mij kan leven of in een pleeggezin terecht komt. Als mijn dochter maar gelukkig en zonder zorgen kan opgroeien en niets mee zou moeten krijgen van de strijd die er tussen haar ouders woedt. Een stabiele leefomgeving krijgt waar zij behandelt wordt als de Princes die zij is. Er is al teveel gebeurt voor mijn kleine meid wat zij niet verdient heeft.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jeugdbescherming over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica1990